Споживацький ринок
Конкуренція у сфері виробництва і продажу товарів народного споживання (FMCG) сьогодні висока як ніколи. З одного боку, доводиться конкурувати з відомими брендами, здатними швидко створити та вивести на ринок доступний продукт у будь-якій новій категорії, з іншого боку, на ринку все більшу роль відіграють малі виробники, які активно продають свої товари напряму, через онлайн-магазини. Споживчі компанії також прагнуть використовувати потенціал нових і швидкозростаючих ринків. Це означає, що правильне управління на місці має вирішальне значення.
Що вимагається від керівників:
- вміння створювати сильні бренди, які відповідають сучасним вимогам прозорості, залученості та стійкості;
- вміння використовувати сучасні канали просування бренду;
- досвід впорядкування операцій у ланцюгу постачань;
- здатність знаходити можливості для проникнення на нові ринки;
- здатність досягати фінансових цілей із максимальною ефективністю.